mandag 30. mai 2011

Every woman who loves flowers...



This truly beautiful package arrived today. From the vintage shop trampoline/ethanollie on Etsy.
Doesn't it look wonderful?


Inside, there were these two flower frogs.
Every woman who loves flowers should have one for her flower arrangements!

By the way, I bought a house today! I'm so happy. And I promise you. -That garden will be a garden of flowers!
I will also make room for a cutting garden so the house can be filled with flower arrangements through summer.

8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Både med fin pakke i posten, og nytt hus! Det gikk virlig fort, jeg tror du må være et prydeksempel på en handlekraftig kvinne!

    SvarSlett
  2. lovely parcel! wishing you lots of luck with your new home & garden! x

    SvarSlett
  3. Hurra! Grattis med nytt hus!

    Deilig å ta et nytt skritt på veien mot det spennende nye livet...og en ny nydelig vakker hage...Klæm

    SvarSlett
  4. Gratulerer med hus!
    Og pakken var nydelig laget.
    Mona

    SvarSlett
  5. Gratulerer med huskjøp! Leit med samlivsbrudd, men fint at du har funnet deg hus med hage :) Gleder meg til å se bilder når du har kommet i orden der!

    SvarSlett
  6. Musikk i mine ører! La cutting gardens spre seg over hele Norge! Hagen rundt ditt nye hus har supert potensiale, og du er den heldige eier av to fakirer (flower frogs), det ønsker jeg meg også.

    SvarSlett
  7. Oh wow, dei var fine. Veldig fine. No skal eg inn på etsy og leite! Gratulerer med hus og ikkje minst hage, skal sende deg eit par fine linkar om cutting gardens.

    SvarSlett
  8. Congratulations!!!! Many blessings for you and your girl (and boy) in your new home!

    xoxox.

    SvarSlett