mandag 21. november 2011

Eplas Julebasar

Til helgen arrangeres Eplas Julebasar.
Jeg er med og jeg gleder meg til å hilse på mange andre som har butikk på Epla.
Hvis du er innom, blir jeg veldig glad hvis du kommer og sier hei til meg!


Fra Eplabloggen:
"Velkommen til Julebasar på Heggedal hovedgård! Epla og Allers har slått seg sammen om å lage årets flotteste julebasar på den idylliske hovedgården i Heggedal.


Over 70 designere, kunstnere og håndverkere er i full sving med å forberede seg til julebasaren. Gled deg til å se alt det fantastiske de har med seg, og kjøp håndlagde og unike julegaver til store og små! Det blir hyggelige aktiviteter for barna, deilige vafler og pølser i vår lille kafé og ikke minst god stemning. Vi ønsker deg og din familie hjertlig velkommen!"

Julebasaren er på:
Heggedal Hovedgård
Heggedalsbakken 23, Asker

Lørdag 26/11 - 2011 kl 10 - 18

Det vil være betalingsterminal, godt med parkering og det er gåavstand fra Heggedal stasjon!

Vil du ha gratis påminnelse på SMS? Send “EPLA” til 2223.

4 kommentarer:

  1. Hadde vore artig å vere der, men det går nok ikkje denne gongen. Håpar de får ein strålande fin dag, alle sammen!

    SvarSlett
  2. Jeg håper vi alle får tid til å både hilse på hverandre, og kikke på hverandres ting. Det er så gøy å se det i virkeligheten. Da er det også enklere å handle senere :)

    Jeg gleder meg masse!!!

    SvarSlett
  3. Så spennende, hadde vært gøy å fått til å komme. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Sender eit lite hei her eg då eg ikkje kan kome på julebasar. Vil berre seie at dei er så fine reinsdyra dine. Liker dei spesielt på kjøkkenhanddukane. Flinkis!

    SvarSlett