mandag 24. mai 2010


Old teatowel upcycled to apron.

In my Epla shop.

9 kommentarer:

  1. Veldig, veldig fint! Trykkene dine er virkelig unike!:)

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Nydelig farge også.

    SvarSlett
  3. Takk for at du blir med på give-away - det blir helt klart to lodd på deg:)

    SvarSlett
  4. Hei Unni
    Takk for tilbud om planter. Det vil jeg gjerne ha. Jeg visste faktisk at digitalis heter revebjeller på norsk og at de er giftige og ble brukt som hjertemedesin. Men hvordan kan du sende dem til meg? Tror du det går i en isboks? Du får selvfølgelig noe igjen for bryderiet. Så flotte forklær du har laget, virkelig lekre. Min mail er lisbjoe2@online.no
    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei igjen:) Synes bloggen din er utrolig flott og inspirerende, i tillegg har du mange gode råd som du deler med oss andre Epla-selgere...derfor ønkser jeg å gi deg en award som du finner i bloggen min:)

    SvarSlett
  6. Your blog is rather nice :-)

    SvarSlett
  7. Jeg tar ikke det ille opp i det hele tatt, syntes du fortjente den - så valget var enkelt:) Er ikke så god på awarder selv, men en gang i blant er det jo koselig å gjøre stas på:)

    SvarSlett
  8. Hei Unni!

    Takk for at du er så flink på Epla tips.
    Og for at du deler...

    Den Pdf fila med angrerett....det tipset tar jeg med meg.

    Du er super!
    Kathrin.

    SvarSlett