fredag 15. oktober 2010

Lin & Papir

Nå har nettbutikken Lin & Papir åpnet!
Jeg har ventet på denne nettbutikken.
Endelig en norsk forhandler av miljøvennlige tekstiler og resirkulerte papirvarer!
Butikken drives av Elisa Kolle som vi kjenner fra eplabutikken Blåbær med de fantastisk søte kosedyrene i resirkulert ullfilt.

Se på denne supersøte Majakjolen som Ida Victoria med nettbutikken Sting & Ting tekstildesign har sydd av scooterstoffet fra Monaco-kolleksjonen fra Monaluna. På Lin & Papirbloggen er det Monaco-utlodning hvor du kan vinne økologisk bomullstoff fra denne kolleksjonen.

Hos Lin & Papir vil du også finne materialpakker av resirkulerte stoffer med
trykte tall og sjirafftrykk som jeg har trykket.




Gratulerer så mye med åpningen, Elisa, og lykke til med den flotte og viktige, miljøvennlige butikken!

4 kommentarer:

  1. Så gøy å oppdage dine trykk i den butikken! Kommer sauetrykk mon tro? Elsker disse søte sauene :)

    SvarSlett
  2. Koselig at du tok med et Majakjolebilde :)
    Jeg elsker de girafflappene dine. Driver og tenker og tenker på hva jeg kan lage av dem. Må liksom kunne forsvare kjøpet før jeg kjøper dem ;) Jeg finner nok på noe! :)

    SvarSlett
  3. SÅ utrolig gøy at du skal selge dine stoffer! Og masse annet fint i den butikken:) Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  4. Jeg har vært veldig usikker på om jeg skal selge trykkene mine til søm. Jeg føler jeg må være litt forsiktig så produktene i butikken min ikke mister egenarten sin. Derfor blir det bare noen få utvalgte trykk jeg kommer til å selge som stofflapper.

    SvarSlett