onsdag 25. februar 2009

Great pottery & a new design for lanyards

Stefanie Scheier makes the most fabulous pottery! She sells her produce from a small shop in Berlin. Look at her website!I have made a new design for the lanyards. It's a drawing of sphagnum moss. You find it in my Etsy-shop!

Stefanie Scheier lager fantastiske kopper. Jeg fant butikken hennes tilfeldig da jeg var i Berlin sist, og ville kjøpe nesten alt der inne! Jeg valgte to kopper til meg selv og en som gave. -Men endte opp med å ha alle selv... Se hjemmesiden hennes her.

Jeg har tegnet et nytt motiv til nøkkelbåndene mine. Det er en strektegning av torvmose. Bli den første til å eie et nøkkelbånd med torvmosemotiv! Du finner det i Etsy-butikken min.
Denne uka har jeg vinterferie. Jeg har laget silketrykkrammene mine hjemme i eget verksted for første gang! Veldig moro å ha utstyret i orden. Endelig!


2 kommentarer:

  1. Å! Så flott! Begge deler! Og nydelege bileter!
    og kos å sjå bilde av deg også- du er jo heilt lik deg sjølv!
    Vinterferie du også- her og...langt vekke frå alle prosjekta mine-abstinens! Har rota i svigermor sine gamle tøler no!Kan hjelpe på;)
    Kos deg og nyt dagane!

    SvarSlett
  2. ja...den la jo du inn 25 mars, det vil sei at du er i full sving att!;)
    Håpar det VAR ein bra ferie då!;)

    SvarSlett