søndag 7. februar 2010

Favoritter fra Epla


Her er noen av favorittproduktene mine på Epla akkurat nå.

1. Skjørt fra FRYD + DESIGN, 350,-
2. Votter fra frk.festli, 170,-
3. ABC fra FRYD + DESIGN, 150,-
4. Brilleetui kledd i retrostoff fra Urban Retro accessories, 180,-
5. Stripete votter og lue fra Englefant, 280,-
6. Kjøkkenkluter fra by Veronica, 120,-
7. Kjole fra Snupperella, 229,-
8. Lange knestrømper fra zndesign, 145,-
9. Tovet "baggy" veske fra Tutta & Mathilde, 260,-
10. B-gjengen fra Smukk, 499,-

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du liker klutene mine! Flott blogg, og utrolig masse fint i Eplabutikken din! Liker stilen!!:)

    SvarSlett
  2. så mange flotte favoritter, takk for titten!:)

    ønsker deg en toppers uke unni,
    klem

    SvarSlett
  3. Kjempemoro å bli tatt med i denne fine "gjengen"
    Flott blogg du har forresten..har vært innom her før og blir nok mange flere ganger tenker jeg.

    SvarSlett
  4. Hei Unni :-) så kjekt at du har tatt med brilleetui fra butikken min!! Du lager jo bare de nydeligste ting da...jeg elsker kuer, så må kanskje vurdere noe fra deg med print av en ku på ;-)
    hilsen fra Kristine

    SvarSlett
  5. Hei Unni!
    Så kjekt at luen og vottene fikk være med :)

    SvarSlett
  6. Å, så gøy å samle det slik! Det var skikkeleg fint!:) Og så kom eg brått innom Epla-stader eg ikkje hadde vore før! Det er jo så mange at ein lett går seg vil!!
    Lukke med to eggeplommer! Det har eg ikkje høyrt før! Lukke... Akkurat som deg!:)

    SvarSlett