lørdag 1. september 2012

Autumn news


New pillow covers in my Epla shop, STRAND.

10 kommentarer:

  1. Stilige og kjempefine! ;-)

    PS. Jeg sliter med å bevise at jeg ikke er en robot, hm..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm, jeg troode jeg hadde deaktivert robotsperren. Skal fikse det!

      Slett
  2. Jeg skulle spørre deg om noe i samme slengen. Jeg er medlem av Norske Brukskunstnere (er det noe for deg, tro?) og vi skal arrangere julemarked i slutten av november. En lørdag i krikeristen og vi skal kalle det Norske Brukskunstnere med venner, lyst og ork til å være med? Prisen er ikke fastsatt ennå, men vi skal ikke være dyre.

    SvarSlett
  3. Så veldig fine alle sammen, men eg trur fru Ku er og blir favoritten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk. Uansett hvor mye jeg prøver, får jeg ikke laget noe nytt trykk som slår fru Ku.

      Slett