torsdag 22. april 2010

Happy Earth Day!

I want to wish you a happy Earth Day!
What are my earth friendly actions today? Hm...I walked to the nursery with my daughter instead of driving and I have made two totes from recycled fabrics. But none of it any different from an ordinary Thursday. 
But if I make a start on my vegetable garden this afternoon...-that wouldn't be so bad, would it?
Have you done anything earth friendly today?

By the way, the totes can be bought in my Etsy shop, or my Epla shop.

10 kommentarer:

  1. Happy Earth Day, Unni!
    I love the tote pictured here!

    SvarSlett
  2. Happy Earth Day! Så utrolig flotte de nettene dine er!!:)

    SvarSlett
  3. Nydelige mønster og farger!

    SvarSlett
  4. disse var kjempefine,kjempefin blogg har du også,jeg tar meg friheten til å linke deg til:)

    SvarSlett
  5. Hei! Så moro å lese om deg på Bloesem:) Veldig fint hjemme hos deg. Håper du nyter våren og de lange, lyse dagene.

    SvarSlett
  6. Takk skal dere ha!
    Det er så hyggelig at noen liker det jeg lager!

    SvarSlett
  7. Åååå!
    Den var veeeldig fin! :)Det er mine fargar!!!

    SvarSlett
  8. Tante Mimmi.
    Jeg har stoff til tre til. Det er bare å legge inn bestilling, så holder jeg av en til deg!

    SvarSlett