torsdag 21. april 2011

Custom orders

I finished two custom orders today and I just had to show you this pillow case, because I think it turned out so beautifully.

I just love the combination with the vintage, brown, floral fabric from Sanderson.
I think this must be my absolute favorite fabric at the moment. 

I still have a piece left, but what will I do when it's gone?

And I finished these hen linen napkins too. They are going to Sweden.
I have two more of these napkins and have put them in my Epla shop.

Have a lovely day!

3 kommentarer:

  1. Nydelig og kul pute. Det blomstrete Sandersonstoffet er helt vidunderlig. Jeg var på et lopperaid for et par uker siden og fant faktisk en del stoffer i samme stil. Marie mener at det er blomstret som blir hot next. Det stemmer nok for nå synes jeg det er fint og jeg pleier også å ha "teft".
    GOd påske til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Merkelig, jeg synes jeg la inn en kommentar, men jeg kan ikke se den; i alle fall, rent bortsett fra at jeg er helt forelsket i cowgirlen din, er det brune sandersonstoffet utrolig vakkert!

    SvarSlett
  3. Puta er bare såååå kul!!!!

    SvarSlett